#ADOgroen op bedrijfsbezoek bij Biersteker
In oktober 2023 lanceerden ADO Den Haag en Stichting ADO Den Haag in de Maatschappij met trots het label #ADOgroen, een initiatief dat gezondheid en duurzaamheid binnen de club en haar regio omarmt. Sindsdien heeft #ADOgroen zich stevig genesteld in de strategische koers van de club. Om dit concept te ervaren werden op donderdag 15 februari leden van de Business Club van ADO Den Haag en partners van #ADOgroen uitgenodigd voor een inspirerend werkbezoek aan Biersteker.
Met het trotse motto "Samen brengen wij Den Haag in beweging!" verwelkomden Head of Sales Jesper van den Bosch en MVO-manager Kees Brouwers de 35 aanwezige relaties bij ons in het pand. Giel Biersteker opende het evenement met een presentatie over de strategie, visie en missie van Biersteker. "Duurzaamheid is niet alleen een ethische verplichting, maar ook een motor voor positieve bedrijfsresultaten en kostenbesparingen binnen elke organisatie", betoogde hij. Met passie belichtte hij een aantal innovatieve projecten die wij hebben uitgevoerd of ondersteund, en benadrukte hij het belang van betrokkenheid bij regionale initiatieven.
De aanwezige relaties werden vervolgens getrakteerd op een rondleiding door het pand. Een van hen merkte op: "Jullie hebben werkelijk aan alles gedacht." En inderdaad, dat is iets waar we heel trots op zijn: van warmtepompen tot natuurlijke zonwering, van regenwateropslag tot zonnepanelen, en zelfs een volledig uitgeruste gym waar menige sportschool jaloers op zou zijn. Een perfecte samenstelling van functionaliteit, gezondheid en duurzaamheid.